piątek, 4 maja 2012

Fashion Week Poland 2012 Łódź

Witam Was kochani ! ;)

Dziś tak jak obiecałam w poprzedniej notce kilka zdjęć z Fashion Week'u ;)
To wydarzenie naładowało moją głowę mnóstwem inspiracji i ciekawych rozwiązań. Każdemu kto interesuje się modą i fotografią polecam udział w tej imprezie. Uczestnicy imprezy są absolutnie niesamowici i wyjątkowi. Nie ma żadnych ograniczeń i uprzedzeń , po prostu wolność stylu. Za rok również się tam pojawimy, tym razem również na pokazach ;)

Niestety nie mam zdjęć outfitu z tego wyjazdu ani mojego ani mojego chłopaka przez co troszeczkę ubolewam. Mam za to zdjęcia z podróży , kilku ciekawych faktur oraz tego co wpadło mi w oko. 


PODRÓŻ








FASHION WEEK













Na koniec mam jeszcze jedno zabawne zdjęcie. Jedna z blogerek wpadła na bardzo oryginalny sposób promowania swojego bloga ;D
Gratuluję kreatywności ;D

Pogoda nam się powoli psuje, majówka dobiega końca , ale pomimo tego nie opuszcza mnie dobry nastrój. 
Być może za chwilę ruszę na łowy do secondhandu ;)  

Jeżeli macie jakieś propozycje postów lub pytania zapraszam do komentowania. Buziaki ;*



3 komentarze:

  1. Wow I'm loving the collar you took in picture and exhibition. Thank you for the comment on my blog

    x Romi
    http://blaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również miałam okazje być na FW:):) Tyle kolorowych ludzi to naprawdę daawno nie widziałam! :) Dziękuję za miły komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żadna galeria , tylko Ty jestes cudowna <3

    OdpowiedzUsuń