wtorek, 26 czerwca 2012

Sprzedajemy

Robiłam porządki w szafie i znalazłam tam kilka ubrań, których nie chcę tak po prostu wyrzucić, gdyż są prawie,że nowe. 
Postanowiłam , więc wrzucić je tutaj i sprzedać (o ile będą chętni ;) ) za śmieszne pieniądze.
Do ceny ubrań należy doliczyć koszt przesyłki : 7 zł.

Jakiekolwiek pytania piszcie w komentarzach lub bezpośrednio na mojego maila paulina3251@wp.pl

Cena każdego z ubrań to 10 zł i wszystkie pochodzą z Orsay'a ;)


 


rozmiar M

Bluzka jest z delikatnego, cienkiego materiału idealnego na lato ;)




rozmiar S

Sukienka jest z leciutkiego materiału, krój bombka. 
Czarny paseczek dorobiłam sama, gdyż moim zdaniem lepiej wygląda z odcięciem w tali.
Można go jednak swobodnie odpruć , gdyż jest przymocowany delikatnie z lewej strony. 






rozmiar S

Żakiet/kurtka koloru przykurzona czerwień. Na zdjęciu ma podwinięte rękawy aczkolwiek można je swobodnie rozprostować. 




rozmiar S/M

Tunika/sukienka. Wiem,że na wieszaku nie prezentuje się najlepiej, ale uwierzcie,że bardzo ładnie prezentuje się na kimś. Ma ciekawy dekolt z tyłu.



rozmiar S/M 

Bluzka z delikatnym ściągaczem na dole. Tył ma cały gładki. 

Jeżeli coś Wam się spodobało piszcie na maila wtedy podam Wam numer konta, na który należy przesłać pieniądze oraz wszystkie inne niezbędne informacje. ;)

Chcę już być zdrowa, ale jak tak patrze przez okno to chyba niewiele tracę... ;c To ma być lato?

Trzymajcie się ciepło ; *


2 komentarze:

  1. ciekawy blog

    zapraszam do mnie,((jakbyś mogła zarejestrować się na stronę dotyczącą pudełka z ostatnich dwóch postów byłabym wdzięczna )) :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog- obserwuję ;]

    zapraszam do mnie ;)
    pozdrawiam, Aieaa. ! ;)

    OdpowiedzUsuń